۱۳۸۹ شهریور ۱۸, پنجشنبه

این ماه هم گذشت و.....




اَلّلهُمَّ اسمَع دُعائی وَارحَم تَضَرُّعی وَ تَذَلُّلی لَکَ وَ استِنکانَتی وَ تَوَکُّلی عَلَیکَ وَ اَنَا لَکَ مُسَلِمٌ لا اَرجُو نَجاحًا وَ لا مُعافاةً وَ لا تَشریفًا وَ لا تَبلیغًا اِلّا بِکَ وَ مِنکَ وَامنُن....
 

خدایا بشنو دعایم را و رحم نما به زاری و خواریم و مستمندیم به تو و توکلم بر تو و من به تو تسلیم هستم و امید کامیابی و رستگاری و سلامت و شرافت و نیل به مقصد و رسیدن به مقامی ندارم جز تو و از طرف تو و منت نه بر من ....

بخشی از دعای وداع با ماه مبارک رمضان

*******************************


این ماه پر برکت رمضان به عید فطر منتهی می شود، در خود مضمون و معنای متعالی و آموزنده ای دارد؛ یعنی صیام و قیام مردم و مبارزه آن ها در طول ماه رمضان با شیطان درونی و نفس اماره، اثرش این است که عیدی برای آن ها بوجود خواهد آمد که مظهر آن عید حضور مجتمع و واحد مردم در عرصه و میدان توجه به خدای متعال و ارتباط خاشعانه با اوست.

از بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید فطر

۵ نظر:

  1. سلام بر تو ای دوست

    کلامشان گوهر بار

    انتخابت عالی

    خدایا خدایا مارا از دست خودمون نجات بده

    وداع با ماهت سخت

    و رسیدن عیدت شکر لحظات

    لحظه های مارا نورانی گردان به رحمتت ای مهربان

    التماس دعا

    خدا عیدیمون رو ظهور اقامون قرار بده
    در پناه حق

    پاسخحذف
  2. باید بگزاریم و برویم
    باید برگیریم و برویم
    نمی دانم چرا این داستان تکراری باز نوشته می شود
    همان چیزی که در وبلاگ دوستتان گفتم بازگو می کنم، فقط از یک چیز می ترسم
    در پایان ماه که من خوشحالم، امام زمان سر به دیوار بزاره و بگه "تو باز برخواهی گشت"
    خدایا ...

    پاسخحذف
  3. عیدت مبارک ...
    عباداتت قبول!

    بدرود ماه بزرگ خدا ..بدرود...
    تا رمضانی دیگر ..
    التماس دعاا...

    پاسخحذف
  4. سلام خدمت همه ی دوستان عزیز

    عید همگی مبارک

    انشاالله که طاعات و عبادات همگی مورد قبول درگاه حق تعالی قرار گرفته باشه....
    اگه همیشه واسه خواسته هامون از اعماق وجودمون دعا کنیم مطمعناً بهشون دست پیدا می کنیم همونطور که شفای دوستمون رو طلب کردیم و خدا دست رد به سینمون نزد....

    پاسخحذف