۱۳۸۹ شهریور ۱۴, یکشنبه

سوتی ِ خسته کننده



بالاخره وقت کردم بشینم پای کامپیوتر و وبلاگو آپ کنم.
این مطلب با تاخیر و صرفا جهت ثبت در خاطر و پیوستن به خاطره ها مکتوب شد.

 ********** ******** **********


چهارشنبه 10 شهریور: فردا ساعت 9.30 هفت تیر. با همه اونجا قرار گذاشتیم....
پنجشنبه : ساعت 9.45 هفت تیر .
 پیاده روی  تند  به سمت شرکت کذایی...
- کجایی؟
* من دارم میرم تا چند دقیقه دیگه می رسم شرکت!!!
* چقدر دیگه هفت تیرید؟ (ستاد هماهنگی جلسات)
* من نزدیک شرکتم (ستاد آن تایم ها)
* تقصیر من نبود....
-
- چرا نمیرسم؟؟!!
-  کجایی؟
سینما آزادی!!!
- پیدا می کنم. دارم میام
* اونجا پارک ویه !
- ساعت 10.45 و من هنوز در حال پیاده روی تند!!!

- بالاخره ساعت 11 رسیدم شرکت


- یافتم
- یافتم


۱۵ نظر:

  1. ممنونم که این خاطره را ثبت کردی

    پاسخحذف
  2. چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  3. هاهاهاها!
    عالی بود!

    ببین اون جوابت به اس ام اس اقای خسروی فوق العاده بود!

    ستاد آن تایم ها!!!هاهاها
    هاهاها
    هاهاها
    هاهاها

    هاهاهاها

    پاسخحذف
  4. سلام

    الهی من بگردم....البته هر چقدر هم بگردم به اندازه مسیر تو نمیشه

    هاهاها

    چقدر راه رفتی

    هاهاها

    موفق باشی
    در پناه حق

    پاسخحذف
  5. هاهاهاها

    چندتاشم ثبت نشده من می نویسم

    1. کجایین!؟ شما: من تو تله کابین توچالم هنوز به پل نرسیدم!

    هاهاها

    2. توضیحات آدرسی آقای حمزه به جدیدساز ...

    هاهاها

    3. هاهاهاهاهاهاها


    هاهاها
    هاهاها
    هاهاها

    پاسخحذف
  6. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    عالی بود
    عالی
    پس یه دونشم من بگم:
    بلد نبودن مسیر مستقیم برگشت و برگشتن از همون مسیری که صبح اومدن
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    پاسخحذف
  7. خدمت فریده عزیز:
    سلام
    ممنون از حضورت
    اصلا هدف من از این همه راه رفتن همین خاطره سازی بود....
    :)

    پاسخحذف
  8. خدمت new friend عزیز:
    هیچی....
    دیدمت برات می گم حتماً

    پاسخحذف
  9. خدمت زینب عزیز:
    سلام
    ببینم چی عالی بود؟!!
    سوتی من ؟
    سوژه شدن من؟
    خندیدن شماها؟
    خندیدن خودم؟
    یا باعث این همه هاهاها شدن؟
     

    پاسخحذف
  10. خدمت هزار انتظار عزیز:
    سلام عزیزم
    جات خالی بود واقعاً...
    وقتی باهام نیای اینجوری میشه دیگه.....

    ممنون از حضورت مثل همیشه

    پاسخحذف
  11. خدمت صابر خسروی محترم:

    اینا هاهاها بود یا یوهاهاها؟!!؟

    هاهاها
    هاهاها

    از همه ی اینا مهم تر این بود که در مخیله ی هیچکدوم از دوستان نمیگنجید که در 1 ساعت اینهمه پیاده روی کرده باشم.....
    فکر کنم حسودیشون می شد اینجوری توصیف می کردن.....!!!!

    هاهاها

    پاسخحذف
  12. خدمت سین جیم محترم:

    خوبه بخندین . شاد باشین. خنده برای سلامتی مفیده.....

    با اون توصیفی که شما از جناب حمزه شنیدین باید خیلی بیشتر از اینا سوتی منو عالی بدونین.....

    آخ گفتین واسه برگشت علاوه بر این که مسیر اومدنم رو که علامت گذاری کرده بودم رفتم تا به هفت تیر برسم از هفت تیر تا تجریش رو هم حدود 1.5 ساعت پیاده روی تند کردم....!!!

    پاسخحذف
  13. کلاً گرفتم چی شد!!!
    ههههههههههههههههههههههههه:D
    تجسم میکنم قیافتو الان : ههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!

    آخی دلم برات سوخت ...روزه هم بودی...!
    نکن این کارو روسری آبی:D

    پاسخحذف
  14. خدمت حمیده عزیز:

    میبینم که گیرنده هات خیلی قوی هستن...
    قیافم خنده دار شده بود. توی خیابون که راه می رفتم تا برسم فقط می خندیدم...
    هههههههههههههه

    آره روزه بودم ولی خدا کمکم کرد وگرنه غش می کردم از ضعف
    اشکالی نداره خاطره ای بزرگ ساختم عوضش
    بعید میدونم از ذهن خودم و حاضرین اون جلسه بیرون بره. مخصوصا با دیدن یا شنیدن هفت تیر. ولی عصر و پارک وی

    پاسخحذف
  15. سلام
    همچنان منتظرم بیبنم کی آپ میکنی...
    _________________$$$$$$$_$$ $$$$
    _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__ $$$$
    _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_ _$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
    ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$ $$$$
    __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
    __$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ $$
    __$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
    _$$$$$_$$$$$$$$$$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$$
    $_$$$$$$__$$$$$$$$$
    $_$$$$$$___$$$$$$$$
    _$$$$$$$$$__$$$$$$$
    $_$$$$$$$$___$$$$$$
    $$_$$$$$$$$___$$$$$
    $$$_$$$$$$$$__$$$$$$
    _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
    $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
    $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
    $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
    $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
    $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
    _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
    __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
    $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$
    $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
    $____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
    $______________$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$
    $________________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
    $_______________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
    $____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$
    __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
    _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
    $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
    $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
    $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$ $$
    _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$ $$
    _$$$_$$_____________$$$$$$$$ $$
    _$$_$$______________$$$$$$$$ $$
    _$$$$________________$$$$$$$ $$$
    _$$$$________________$$$$$$$ $$$
    __$$$_________________$$$$$$ $$$
    $_____________________$$$$$$ $$$
    $_____________________$$$$$$$ $$$
    $____________________$$$$$$$ $$$$$$$
    $____________________$$$$$$$ $$__$$$$$$
    $___________________$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$
    $____________________$$$$$__ $$$$$$$$$$$$ $$$$
    .

    پاسخحذف